Zemūdens niršana ir ne tikai jautra nodarbe, bet arī ļoti noderīga. Ir grūti uzskaitīt visas tās labās īpašības, bet, mēs iesāksim – jūs pabeidziet. Fakts ir tikai viens – tā ir obligāta pareizu brīvdienu nodarbe!

Niršana, lai atslābinātos

Viss ķermenis atslābinās, muskuļi var kustēties tik brīvi, cik vēlies, viegli viļņi maigi izkustina ikvienu locītavu… šis bezsvara stāvoklis ir lielisks! Neaizmirstam arī par interesanto formu augu un dzīvnieku valstību, kā arī savādo skaņu pasali. Sajūta kā uz citas planētas! Vai var būt kaut kas vēl atslābinošāks, nekā priecāties par zivtiņu kompāniju vai no visām pusēm apskatīt dīvainas formas koralli? Mūsdienu steidzīgajā ritmā mums īpaši trūkst šādas nodarbes. Nirstiet, ja esat noguruši no stresa.

Niršana, lai sportotu

Iršanās ūdenī ir īpaša fiziska nodarbe, jo tā savieno asinsrites un spēka treniņu, minimāli noslogojot locītavas. Pie vispārējā spēka treniņa varam pieskaitīt arī ne visai vieglās iekārtas cilāšanu. Pat tad, ja nirstat tikai ar brillēm un caurulīti, pasportosit ikreiz, kad izkāpsit un iekāpsit laivā. Nirstiet, ja vēlaties atbrīvoties no liekajiem taukiem vai nostiprināt muskuļus nekaitējot locītavām.

Niršana, lai būtu spēcīgākas plaušas

Esot zem ūdens, nākas iemācīties speciālu elpošanas tehniku, kura arī ir ļoti noderīga – tās laikā ļoti efektīvi patērējam skābekli. Nodarbojoties ar citiem sporta veidiem, patērējam aptuveni ceturto daļu no ieelpotā skābekļa. Niršanas laikā skābeklis ir ierobežotā daudzumā, tādēļ nākas iemācīties to patērēt taupīgāk un iemantot procentuāli vairāk. Nirstiet, ja vēlaties padarīt spēcīgākas plaušas.

Niršana drosmei

Laika pavadīšana zem ūdens, kad nav tiešas saiknes ar ierasto skābekļa pilno pasauli, sākumā var šķist nedaudz baisa. Sākot no vieglākās programmas, nirsiet arvien dziļāk un jo dienas jo vairāk uzticēsities sev. Nirstiet, ja vēlaties kļūt drosmīgāks.

Vai esiet peldējuši ar akvalangu? Kādi ir jūsu iespaidi? Kādēļ to darāt?